HR max:162 ( 84%)
HR avg:117 ( 61%)
Podjazdy:276 m
Kalorie: 1293 kcal

Znów setka mi nie wy(e)szła

Niedziela, 30 października 2011 · dodano: 30.10.2011 | Komentarze 4

To już drugie podejście aby zrobić setkę w otoczeniu pięknego Main Range National Park. Pierwsze podejście skończyło się awarią sprzętu w Maćka rowerze. Tym razem sprawę zawaliła najsłabsza jednostka, a mianowicie człowiek, czyli ja. Po wczorajszych szaleństwach na skuterze wodnym:

Dzisiaj obudziłem się cały obolały i z lekkim bólem pleców, ale co tam wraz z Maćkiem jedziemy. Po drodze jeszcze przystanek na śniadanko i kawkę. Samochód zostawiliśmy w tym samym miejscu co ostatnio, ale tym razem wyruszyliśmy w przeciwnym kierunku.

Pogoda do jazdy rewelacyjna, temperatura około 22 stopni, lekki wiaterek, jedynym minusem było zachmurzenie, które odebrało widoki na piękne góry.

Mimo bólu pleców ruszyliśmy w kierunku Harrisville:

Niestety jak się okazało ból pleców nasilał się z każdym kilometrem przez co postanowiłem, iż wracamy do samochodu, gdyż nie dam rady przejechać zaplanowanych 100km. Może to i dobrze, bo tak piękną trasę to trzeba przejechać gdy pogoda będzie idealna do napawania się wspaniałymi widokami.

Anonimowy tchórz | 20:46 niedziela, 4 grudnia 2011 | linkuj budrys86 Wisimy odwrotnie, zdjęcie jest do góry nogami :P
budrys86
| 09:15 niedziela, 4 grudnia 2011 | linkuj Skoro Australia to powinniście na huśtawce odwrotnie wisieć :D Zazdroszczę widoczków i terenów.
zyla82
| 20:49 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj No właśnie widoki tego dnia nieszczególne, brakowało lekkiego słoneczka i przejrzystości powietrza. Ale ogólnie to lubię po country śmigać.
WrocNam
| 05:59 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Setka nie wyszła, ale widoczki jak najbardziej.
Właśnie z takimi krajobrazami wyobrażam sobie Australię.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tynie