A miała być setka :(

Sobota, 23 lipca 2011 · dodano: 23.07.2011 | Komentarze 2

Na dzisiaj wraz z Maćkiem mieliśmy zaplanowane aby przejechać jakąś setkę, gdyż od ostatniej minęło już trochę czasu. Naszym celem była rundka po country niedaleko Main Range National Park, czyli samochodem mieliśmy do pokonania niecałe 100km do miejsca w którym planowaliśmy wystartować. Jako iż zaplanowaliśmy jazdę po asfalcie to na naszych rumakach zawitał zestaw kół z oponami semi-slick Town&Country;, czyli jak nazwa wskazuje idealnie powinny się nadawać na tego typu wypad w country. Wyruszyliśmy około 10 rano i po szybkim śniadaniu z Mcdonalda autostradą udaliśmy się do miejscowości Warrill View i której to zostawiliśmy samochód i podążyliśmy w kierunku Main Range National Parku. Nasza jazda skończyła się jednak bardzo szybko, gdyż po niecałych 7km przedni hamulec Maćka odmówił posłuszeństwa, w związku z czym wróciłem się po samochód. Szkoda było nam zmarnować okazję i postanowiliśmy choć część zaplanowanej trasy przejechać rowerem i widoki jakimi się napawaliśmy umocniły nas w przekonaniu iż nie odpuścimy i w niedługim czasie znów się wybierzemy w te rejony. A jak piękne to rejony niech opowiedzą zdjęcia: