Christmas Ride!

Poniedziałek, 24 grudnia 2012 · dodano: 24.12.2012 | Komentarze 4

Święta,święta……A ja po dłuższej przerwie wybrałem się na świąteczną przejażdżkę po Bunyaville Forest. Przy okazji przetestowałem nową zabawkę (Go Pro Hero3), filmik z dzisiejszej jazdy poniżej:

A teraz czas na wigilię najpierw w stylu polskim, a następnie w stylu brazylijskim 
Wesołych Świąt dla wszystkich Bikestatowiczów.
Merry Christmas © zyla82

Pozdrowienia z Australii :)

Dynio
| 00:04 poniedziałek, 11 marca 2013 | linkuj Trochę późno zaglądnąłem ;) ale takie święta to ja rozumiem !! Szkoda że tak mało wpisów.
zyla82
| 01:39 wtorek, 25 grudnia 2012 | linkuj JPbike Tak trzymać Jacku. Akurat te ścieżki nie są wymagające, ale rzeczywiście udało mi się zaliczyć glebę :)
Platon Czasami nie ma czego, bo jest lato i za gorąco. Jazda w 35 stopniowym upale nie należy do najprzyjemniejszych.
JPbike
| 09:45 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Ja też zazdroszczę, u mnie jest 6 stopni i chlapa, mimo tego idę na rower :)
Fajnie wyszedł filmik, te ścieżki są chyba wymagające bo glebki zaliczyłeś na końcówce ? :)
Platon
| 09:21 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Zazdroszczę, tu mam kilka stopni i deszcz :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nekzz