HR max:182 ( 95%)
Kalorie: 2382 kcal

EPIC Marathon 2012

Niedziela, 16 września 2012 · dodano: 20.09.2012 | Komentarze 2

Kolejny rok w Australii i kolejny start w EPIc Marathonie niedaleko Ipswich. Po raz kolejny wybrałem się tam z Maćkiem, aby zmierzyć się z blisko 50km trasą. Kolejny strat bez przygotowania niestety nie wyszedł na dobre, gdyż około 25km zaczęły mnie łapać skurcze. Wtedy to też postanowiłem wrócić do małej miejscowości przez którą przejeżdżaliśmy i tam poczekać na Maćka, aż ukończy wyścig i odbierze mnie. najgorsze było to, że czekałem w okolicy pubu jedynie z dolarami które starczyły na jedno male piwko :( No nic, za rok postaram się przygotować lepiej i pić mniej kawy, aby organizm był lepiej przysposobiony do takiego wysiłku.

Kategoria Australia, Wyścigi

zyla82
| 10:54 piątek, 21 września 2012 | linkuj No właśnie przekonałem się o tym. Niestety ale nawał pracy nie pozwala mi poszaleć na dwóch kółkach, praca po 12h dziennie plus w soboty nie daje za dużo czasu na przyjemności. Niestety ale moja kamera uległa awarii i nie mogłem nagrać żadnego filmiku. Trasa generalnie w połowie to właśnie takie ścieżki jak na zdjęciu, a druga połowa to single poziomem bardzo zróżnicowane, od łatwych do bardzo trudnych wręcz downhillowych. Do tego podjazdy o nachyleniu 30%, które ostro dają po nogach.

Pozdrawiam
JPbike
| 13:18 czwartek, 20 września 2012 | linkuj Dokładnie Piotrze, przed takim startem trzeba coś wyjeździć.
Ciekaw jestem jak wyglądają maratonowe trasy w Australii względem tych u nas (np. u Grabka) bo przedostatnia fotka bardzo przypomina fragment poznańskiego bikemaratonu :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ludzi