HR max:179 ( 93%)
Podjazdy:428 m

Mt Mermaid

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj w Brisbane dzień wolny z okazji święta Ekka (czyli wieś przyjeżdża do miasta i pokazuje co tam sobie hodują na pustyni). Miałem możliwość pospania sobie troszeczkę dłużej bo aż do 8.30 wylegiwałem się w łóżku. A że nie chciałem marnować tak pięknego dnia (bezchmurnie, temperatura 24 stopnie), to po śniadaniu zapakowałem rower do samochodu i pojechałem do Moggil State Forest gdzie moim celem była wspinaczka na Mt Mermaid. Jak to zwykle bywa o czymś zapomniałem, tym razem naładować baterię w aparacie (zdechł w trakcie) oraz obudowę kamery, przez co nie ma filmiku z jazdy. Podjazd bardzo wymagający, część trasu musiałem prowadzić rower, stromo i wiele luźnych kamieni. Momentami licznik pokazał 30% nachylenie, a średnie nachylenie podjazdu to 8%. Po drodze na trasie natrafiłem na jaszczurkę i to sporych rozmiarów, jednak w trakcie wyciągania aparatu z plecaka, udało jej się uciec na drzewo.

Po drodze udało mi się pstryknąć jeszcze kilka fotek, a później już klapa i bateria padła, tak więc ze szczytu nie mam żadnej fotki, a widok był fantastyczny zwłaszcza w kierunku jeziora Manchester.

Zjazd z takiej góry daje wiele satysfakcji (szkoda że bez kamery), ale chyba pora pomyśleć o rowerze dual suspension :) jakieś propozycje?