Duck Creek Rd

Piątek, 6 kwietnia 2012 · dodano: 06.04.2012 | Komentarze 1

No to w Australii już świąteczne wolne. Wielki Piątek i mam zaproszenie na Gold Coast na polskie BBQ, nie zastanawiając się długo postanowiłem zabrać ze sobą rower i przed grillem wypocić się troszeczkę, jako cel wybrałem podjazd Duck Creek Rd na O'reilly's o przewyższeniu około 1000m na dystansie 16km. Pomyślałem, że spróbuję a co mi szkodzi, w nogach w tym roku za dużo kilometrów nie mam tak więc wiedziałem że będzie ciężko. Droga ta przeznaczona jest wyłącznie dla pojazdów z napędem na cztery koła, których minęło mnie po drodze kilka. Aby utrzymać drogę w należytym porządku, należy przy wjeździe wrzucić co nieco do skarbonki:

A później to już zaczął się solidny podjazd o nachyleniu około 12-13%.

Niestety po kilku kilometrach podjazdu, zrezygnowałem z dalszej jazdy. Raz że nie jestem jeszcze kondycyjnie przygotowany na taki podjazd (za mało kilometrów w nogach w tym roku), a dwa że pomału zaczął mnie czas gonić aby wyrobić się na grill, gdy na Gold Coast miałem rzut beretem gdyż niecałe 90km :)
Po drodze jednak musiałem zatrzymać się i trzasnąć fotkę samotnemu kościółkowi:

Na BBQ spóźniłem się około 1h, ale na szczęście nie ja jedyny. Miło było poznać kilku nowych polskich znajomych w tym odległym kraju.