Mt Joyce po raz kolejny

Niedziela, 13 listopada 2011 · dodano: 16.11.2011 | Komentarze 3

Do parku MTB wybudowanego na zboczach góry Mt Joyce, wybrałem się tym razem w towarzystwie sąsiada Carla. Umówiliśmy się punkt 7.30 rano, aby słonce jeszcze nie doskwierało za bardzo. Po dojechaniu na miejsce (około godzina jazdy samochodem), przywitało nas rześkie powietrze i warunki wręcz idealne do jazdy, nie za gorąco i nie za zimno. Postanowiliśmy pojechać trasą wzdłuż jeziora, aby później wspiąć się na szczyt i zjechać singlami. W trakcie pokonywania trasy, znaleźliśmy odbicie na szczyt oznakowane jako trasa piesza, ale co tam nie może być tak źle. Niestety było, ten nieco ponad kilometrowy odcinek pokonaliśmy w godzinę. Tak morderczego podejścia i do tego z rowerem w życiu nie widziałem. Niestety ale przez roztargnienie zapomniałem naładować baterii w aparacie no i fotosów brak. Na szczęście ze szczytu rozpoczynał się singiel oznaczony na czarno, czyli najtrudniejszy i taki był w rzeczywistości. Kilka razy musiałem zsiąść z roweru aby pokonać przeszkody. Oto filmik z tegoż szlaku:
&feature=related
I tak już singlami dojechaliśmy do parkingu, skąd udaliśmy się w drogę powrotna do Brisbane. Miejsce to odwiedzę jeszcze nie raz.

zyla82
| 01:03 sobota, 3 grudnia 2011 | linkuj Adamie, jeszcze nie raz nasze opony będą przecierały szlaki na Mt Joyce! Pozdro
Anonimowy tchórz | 18:33 czwartek, 1 grudnia 2011 | linkuj hej,jako anonimowy tchorz napisze tylko ze,traska jest super i jak ogladam ten filmik to naprawde chce mi sie tam wrocic,z tym skladem z ktorym pojechalem tam pierwszy raz...tj.autor tego blogu byl jednym z nich....pedro pozdrawiam.Adam(przymusowo jeszcze w Polsce)
JPbike
| 19:44 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj Fajny singiel i widzę że trochę wymaga umiejętności :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iniem