HR max:172 ( 90%)
Kalorie: 544 kcal

Test nowych zabawek

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 2

Wczoraj wybrałem się na Gold Coast, aby u znajomego w sklepie po dość przystępnej cenie wymienić kilka klamotów w Treku. Części kompletowałem już od jakiegoś czasu, a właściwie na kilka rzeczy wciąż czekam. No więc trek doczekał się nowego amortyzatora, a wybór padł na Rock Shox SID RLT Dual Air. No ale na testy w terenie będzie musiał amortyzator poczekać do przyszłego weekendu. W kwesti napędu również nastąpiła zmiana, pojawiła się korba Shimano XT M770 oraz przerzutki przód i tył SRAM X.9 wraz z linkami i pancerzami w kolorze czerwonym. Wymianie w najbliższych dniach poddane będą manetki, aby cały napęd był z jednej rodziny X.9.
Ale to nie koniec nowości, na kokpicie pojawił się nowy licznik z wieloma bajerami. Oprócz pulsometru, jest wysokościomierz podający aktualną wysokość ja i nachylenie terenu, do tego temperatura aktualna i wiele innych bajerów, według producenta Ciclosport CM 4.4A posiada 27 funkcji, czy wszystkie potrzebne to czas pokaże.
No więc dzisiaj wybrałem się na krótką przejażdżkę po okolicy, głównie w celu zapoznania się z nowym licznikiem. Jak do tej pory to jeszcze nie mogę zapamiętać, co którym przyciskiem się zmienia, ale przyjdzie to samo z czasem. Co zauważyłem to licznik wariuje w pobliży komputera, ale pewnie wszystkie liczniki bezprzewodowe tak mają. Co do jazdy to pomału wieczorami robi się ciepło, dzisiaj około 20 stopni o 19 godzinie tak więc warunki rewelacyjne, jednak od jakiegoś czasu odczuwam ból w plecach, tak więc jazda nie była zbyt intensywna. Chyba najwyższa pora wybrać się na jakiś masaż.