Australia w pigułce. Czyli kangur, koala i multikulturalizm

Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 3

Z okazji "Urodzin Królowej" dzisiejszy dzień był wolny od pracy, w związku z tym wraz z współlokatorami Maćkiem i Adamem wybraliśmy się do Daisy Hill. Była to dobra okazja do przetestowania zamontowanych uchwytów własnej produkcji do przewożenia rowerów na pace uta.
uchwyt na rower © zyla82

Przepis na wykonanie jest prosty:
-kawałek rury, przyciętej na wymiar widełek
-zaciski
-dwie podkładki spawane na brzegach rury
-kawałek grubej blachy
-jeden filipiński spawacz
i w ten oto prosty sposób po pół godziny pracy otrzymuje się bardzo praktyczny uchwyt. Sposób montowania rowerów na poniższym zdjęciu:

Po zajechaniu na miejsce i skręceniu kół pojechaliśmy obadać szlaki, których nie udało mi się zjeździć ostatnim razem z powodu kontuzji i usterki roweru. Singletracki super, często z przeszkodami w postaci kamieni bądź też powalonych drzew.

Po kilkunastu kilometrach jazdy w tym pięknym lesie, przypomniałem sobie o buddyjskiej świątyni Chang Tian leżącej niedaleko Daisy Hill, tak więc bez wahania pojechaliśmy obejrzeć to wspaniałe miejsce. Takie małe chiny w okolicach lasu w Australii. Jest to jeden z powodów dla których Australia jest wspaniałym miejscem, można tutaj poznawać ludzi i kultury całego świata!

Na koniec wypadu pojechaliśmy do Daisy Hill Koala Center w którym po raz pierwszy miałem okazję zobaczyć koalę:

W okolicy centrum Koali, wiele osób urządzało sobie BBQ, którym przyglądało się kilka kangurów:

W drodze powrotnej zajechaliśmy jeszcze na chwilkę do znajomych maćka mieszkających niedaleko, u których umyliśmy nasze rowery oraz zostaliśmy poczęstowani Tajskim piwkiem i pysznymi kiełbaskami. pogoda tego dnia rewelacyjna do jazdy, na szczęście nie sprawdziły się przewidywania synoptyków o obfitych opadach.