Test nowych kół

Sobota, 21 maja 2011 · dodano: 22.05.2011 | Komentarze 4

Kolejna sobota w pracy, no i kolejny rowerowy wypad do Pinkenba, tym razem połączony z jazdą na nowych kołach, jakie kilka dni temu dotarły. Tak więc stałem się posiadaczem nowego zestawu kół, koła te będę zakładał na jazdę w terenie:
Koła Easton XC Two
Kaseta SRAM P990 Red
Łańcuch SRAM PC991

Do tego zakupiłem nowe siodło: WTB Vigo Team carbon

Oraz kask MET Kaos Soft Touch:

Po pierwszej jeździe czuć zmianę przy przyśpieszaniu, oraz przerzutki na nowej kasecie przerzucają się płynniej. Największą różnicę zauważyłem zakładając nowy kask, bardzo dobrze dopasowany do głowy i wentylacja super. Nie ma porównania do mojego poprzedniego firmy Author za niecałe 100PL, różnica kolosalna.
Stare koło teraz będą służyć do jazdy po asfalcie, w związku z tym dostały nowe opony semi-slick Continental Town & Country, ale nie miałem jeszcze okazji przetestować.
Teraz muszę pomyśleć co wymienić w następnej kolejności, pewnie będą to przerzutki oraz jak finanse pozwolą to amor.