Do pracy na rowerze po raz pierwszy

Sobota, 14 maja 2011 · dodano: 22.05.2011 | Komentarze 0

Nadeszła sobota, niestety sobota pracująca. No ale i na to są sposoby aby połączyć przyjemne z pożytecznym, a sposobem tym jest dojazd do pracy rowerem :) Pobudka po godzinie piątej, a już o 6 słychać było szum gum, który potęgowany przez kaca rozbrzmiewał w głowie. Po drodze udało się ustrzelić fotkę przy hangarach Quantas:

W pracy 5h i wraz z Kosiaszem postanowiliśmy w drodze powrotnej zahaczyć o Fort Lytton National Park, który niestety okazał się w tym dniu zamknięty, tak więc zwiedzanie tego miejsca musimy odłożyć na później. Ponieważ czas nas gonił na wieczorną imprezkę urodzinową koleżanki i Maćka, to udaliśmy się w kierunku stacji kolejowej Wynnum. Jakież było zdziwienie, gdy okazało się że tego dni trasa jest remontowana i pociągi nie jeżdżą :( No ale na szczęście kolega z pracy mieszka niedaleko, to udaliśmy się do niego w celu pożyczenia samochodu firmowego, którym udaliśmy się do domu. A wieczorem smak polskiego piwka i polskiej wódki niezapomniany.