Mt Coot-tha Forest

Poniedziałek, 2 maja 2011 · dodano: 05.05.2011 | Komentarze 0

Planów na ten dzień było kilka. Po wczorajszej asfaltowej setce, należało wybrać się w jakiś teren. Kilka telefonów i do mnie, Kosiasza i Adama, czyli moich współlokatorów dołączył Sam oraz sąsiad Carl. I tak w pięcioosobowym składzie znaleźliśmy się w Chapel Hill, gdzie dzień wcześniej zostawiłem kask. Krótka dyskusja i decyzja, że zostawiamy samochody i udajemy się do pobliskiego Mt Coot-tha Forest pośmigać na tamtejszych singlach. Pierwszy przejazd po singlach do Gap Creek Arena i z ust wszystkich padają słowa ZAJEBIŚCIE. Adam atakujący mostek:

No ale single to nie wszystko i postanawiamy wspiąć się na szczyt na punkt widokowy i skonsumować tam kawkę. Wspinaczka bardzo ciężka, przez wiele momentów musieliśmy podprowadzać rowery.

Ale widok ze szczytu rekompensuje wszystko:

Po przerwie na kawę i loda udajemy się inną trasą w kierunku Chapel Hill, zjazd bardzo stromy aż za stromy, że hamulce rozgrzane do czerwoności i jakoś nie było spodziewanej radości ze zjazdu. Wobec tego postanowiliśmy zrobić jeszcze jeden przejazd singlem, tym razem w obie strony. Rewelacyjna zabawa, pozostało wiele jeszcze singli do objeżdżenia no i na deser trasy downhillowe :)