Góry, jezioro, ocean, budda - czyli kolejna setka

Niedziela, 1 maja 2011 · dodano: 01.05.2011 | Komentarze 4

Nastał weekend, no to i trasa troszkę dłuższa. Pierwszym punktem wypadu miało być muzeum tramwajów w Ferny Grove, które otwarte jest tylko w niedzielę, ale jak się okazało dopiero od 12.30, a ja wraz z Maćkiem byliśmy tam około 10. Więc muzeum odwiedzimy innym razem, bo tym razem kierujemy się dalej w kierunku gór do Samford Village, gdzie przystajemy na chwilę kontemplując się widokiem gór i małego kościółka.

Z tej malowniczej miejscowości tętniącej tego dnia życiem, kierujemy się do Mount Samson, gdzie odbijamy w kierunku jeziora Samsonvale nad którym robimy przerwę na kanapki.

Po chwili odpoczynku kręcimy już w kierunku oceanu, a konkretnie do Redcliff, droga płaska, w związku z czym jedzie się przyjemnie, ale przyjemność tą niszczy duża ilość samochodów na drodze.

Na licznikach mieliśmy już grubo ponad 80km, ale jedziemy dalej przez najdłuższy most (2,7km) w Australii łączący Redcliffe z Sandgate, po drodze dzwoniąc do znajomych, aby spotkać się na pysznej rybce.

W czasie gdy czekaliśmy na znajomych wstąpiliśmy do pizzeri w celu skonsumowania napoju chłodzącego, gdzie moim oczom ukazał się piękny widok.

Jak się okazało, jeden z barmanów przez 6 miesięcy mieszkał w Żywcu i stąd nie mogło zabraknąć tego piwa tutaj, bardzo mila niespodzianka. Po spotkaniu ze znajomymi i wszamaniu pysznej rybki, pojechaliśmy na pociąg którym wróciliśmy do City, skąd już tylko kilka kilometrów dzieliło nas od domu, ale po drodze spotkaliśmy się jeszcze ze znajomymi na Festiwalu Buddy, który odbywał się tego dnia na South Bank.

Droga powrotna z South Bank na rzeką, aby dobić do magicznej liczby 100km. Udało się.