Wielkanocny wypadzik - dzień 3 - Mt Tinbeerwah

Niedziela, 24 kwietnia 2011 · dodano: 01.05.2011 | Komentarze 0

I do krainy kangurów zawitała niedziela wielkanocna, a najlepiej ją uczcić jakąś przejażdżką przed śniadaniem, aby przygotować organizm do obfitego śniadania. I tak, mimo kaca po wczorajszej imprezie napełniłem bidon i samotnie gdy jeszcze wszyscy spali pojechałem w kierunku Mt Tinbeerwah. Tuż za Tewantin, przystanąłem przed znakiem budzącym moją grozę, gdyż od tego momentu czekała mnie wspinaczka i co najgorsze również odezwał się kacyk i cały bidon wody zniknął na raz, no nic pomyślałem jakoś sobie poradzę.

Podjeżdżało się całkiem przyjemnie, po drodze minąłem kilku inny rowerzystów. Niestety jak się okazało na sam szczyt i punkt widokowy prowadzi jedynie ścieżka piesza, tak więc dojechałem najdalej jak mogłem i popędziłem w dół przekraczając 60km/h. A w apartamencie, czekało przygotowane przez Adama polskie tradycyjne śniadanie wielkanocne, czyli żurek, biała kiełbasa, jajka i makowiec. Choć po trochu poczuliśmy się jak w Polsce, choć nie wyczuwa się tutaj na antypodach typowej świątecznej atmosfery. No ale znajomym a Anglii, bardzo posmakowało śniadanie, a dla nich to było coś całkiem nowego.

Po śniadaniu wybraliśmy się na plażę, gdzie miałem sposobność popuszczać latawiec sportowy, zabawa na tyle zajefajna, że w przyszłości chyba sobie taki sprawie.