Pierwszy raz w SPD

Poniedziałek, 21 marca 2011 · dodano: 21.03.2011 | Komentarze 7

Jakiś tydzień temu wraz z Kosiaszem w UK zrobiliśmy zakupy rowerowe. Jak miło dzisiaj nam się zrobiło, gdy po tygodniu oczekiwania w domu zobaczyliśmy paczkę, która przebyła niebywałą ilość kilometrów aby dać nam tyle radości. Podstawowym zakupem są moje pierwsze w życiu buty SPD, wybór padł na buty Diadora X-Trail Evo, szkoda że nie było białych bo fajnie komponowały by się z rowerem:
Diadora X-Trail EVO © zyla82

Diadora X-Trail Evo © zyla82

Do butów oczywiście pedały Shimano M-520, czyli przez wielu polecane pedały dla zaczynających przygodę z systemem SPD. Przyznam iż przy montażu trzeba było użyć trochę siły aby odkręcić stare pedały, ale po kilkunastu minutach w dwóch rowerach były już zamontowane nowe pedały. Oprócz zestawu SPD, w paczce znalazłem Camelbak (pojemność 3L) mam nadzieję że wystarczy na jakieś wypady do australijskiego buszu, do tego torba podsiodłowa, okulary, narzędzia i jeszcze kilka drobiazgów.
No jak już uporaliśmy się z montażem, no to nie wypadało nie przetestować nowego sprzętu. Pierwsze kilka minut to nauka wpinania się i wypinania, na początku trochę problemów sprawiało mi wpięcie się, ale jak człowiek zaskoczy o co kaman, to już teraz idzie jak po maśle. Wrażenia z pierwszej krótkiej przejażdżce jak najbardziej pozytywne, czuć że noga podaje i rower rwie się do przodu, aż chce się kręcić. Na dłuższe podsumowanie wrażeń trza poczekać na jakiś konkretniejszy wypad.
pierwsza jazda w SPD © zyla82

zyla82 | 20:31 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Witam!
Niestety ale nie posiadam juz tych butow, tak wiec nie jestem w stanie Ci pomoc.
Pozdrawiam
rafa | 18:07 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Witam!
Napisz jak zamontowales bloki do butów? Mam te same buty i pedały. Czemu służą wkręty zamieszczone w miejscu gdzie maj byc przykrecone bloki(wkrety n dziwny rozmiar imbusa)?
JPbike
| 20:19 piątek, 25 marca 2011 | linkuj Teraz podjazdy staną się czystą przyjemnością :)
Duże gratki za GIGA sensowne zakupy :)
Anonimowy tchórz | 18:30 środa, 23 marca 2011 | linkuj sam użytkuę disdor'y ergo carbon :) pozdrawiam z polandii - evo07 from fr.org :]
zyla82
| 04:47 wtorek, 22 marca 2011 | linkuj kkkrajek18 Racja, ale srodki czystoci tez od czegos sa.

fotoaparatka Skoro juz zamowilas to nie masz wyjscia, nie jest to takie trudne jak sie wydaje. Wiecej wiary. Pozdrawiam
fotoaparatka
| 13:56 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Ja dziś zamówiła swoje pierwsze SPD-ki ale nie jestem pewna czy starczy mi odwagi by w nich pedałować ;) Pozdrawiam
kkkrajek18-remov
| 13:42 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj czarne przynajmniej będą się mniej brudzić :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iazaw