Rower:GTek

Pierwsza jazda w 2011

Sobota, 15 stycznia 2011 · dodano: 15.01.2011 | Komentarze 3

Po około 3 miesięcznej rozłące z rowerem, dzisiejszego dnia korzystając z dogodnych warunków postanowiłem rozpocząć sezon 2011. Jako iż rozłąka była dosyć długa to nie zaszalałem dzisiaj, a jedynie rekreacyjnie przejechałem się wokół Wielkiej Wyspy. Ale przed jazdą zajechałem na Shella w celu uzupełnienia ciśnienia w oponach. Następnie standardową trasą dojazdową do pracy udałem się w kierunku lasu Rakowieckiego, na kładce kolejna miła niespodzianka (kolejna, bo przed wyjazdem w plecaku rowerowym znalazłem 20PLN, przyda się na wieczorny izotonik miarki Piast) w postaci wymieniania starych desek na nowe:

W terenie jednak ciężko się jeździ zwłaszcza że na wielu ścieżkach zalega lód, a jak wiadomo nie jest to najlepsza nawierzchnia do jazdy, ja już tam wolę błoto. Nie pozostało mi nic innego jak asfaltem uderzyć w kierunku wyspy Opatowickiej. Na jazie opatowickim można zauważyć podwyższony stan Odry po ostatnich roztopach:

Kilkadziesiąt metrów dalej na terenie Politechniki nie sposób niezauważyć metalowych ptaków:

Na wałach strasznie dużo śmieci i piasku się odsłoniło na ścieżkach, trza to będzie jak najszybciej rozjeździć. Standardowo wałami dojechałem do kładki Zwierzynieckiej i ulicą Krakowską pocisnąłem do domu, po drodze mijając kolejny hipermarket, a jeszcze w październiku gdy jeździłem tamtędy do pracy budowa dopiero się rozpoczynała, jak widać dosyć sprawnie im to poszło.

Fajnie znów usłyszeć szum gum.