Rower:GTek

Praca + obgadać wypad do Poznania na Bikemaraton

Piątek, 3 września 2010 · dodano: 04.09.2010 | Komentarze 5

Do pracy standard, a po pracy do Mumina umówić się na wyjazd w niedzielę do Poznania pościgać się trochę, znów się nie wyśpię.
Kategoria Praca

WrocNam
| 04:18 niedziela, 5 września 2010 | linkuj Ponowne powodzenia (teraz) dla Was obu!
JPbike
| 10:52 sobota, 4 września 2010 | linkuj Poznański BM w tegorocznej konfiguracji to najłatwiejszy i najbardziej płaski maraton, jaki znam :) A średnie prędkości iście szalone - ponad 25 km/h to standard, póki nie ma wmordewinda. Mi przejechanie 100 km giga zajmie około 4 godzin :)
zyla82
| 10:35 sobota, 4 września 2010 | linkuj JPbike Również mam nadzieję na mile spotkanie, ja jadę mega, tak więc jest szansa, że na metę wjedziemy o podobnej porze :). Co myślisz o trasie, jakieś wskazówki? Pozdro
WrocNam Dzięki, oby obyło się bez defektów. Ważna jest radość z jazdy i satysfakcja z dojechania do mety. Pozdro
WrocNam
| 10:19 sobota, 4 września 2010 | linkuj Powodzenia na trasie!
JPbike
| 09:40 sobota, 4 września 2010 | linkuj Jakby co - na poznańskim BM też będę (giga) i może uda nam się spotkać :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yluzl