h km/h:
Rower:GTek

Prośba o pomoc dla Bogatyni

Niedziela, 8 sierpnia 2010 · dodano: 09.08.2010 | Komentarze 5

W dniu 07.08.10 przez Bogatynię, czyli moje rodzinne miasto przetoczyła się potężna fala powodziowa na rzece Miedzianka. Zapewne większość z ludzi czytających mój blog, słyszała już o tej katastrofie, bo innych słów nie ma na to co się stało. Akurat tak się stało, że w tym czasie byłem w Bogatyni odwiedzić rodzinę, przy okazji miałem również wystartować w Bikemaratonie w Świeradowie, jednak natura okazała się potężniejsza. Malutka rzeka tego dnia przerodziła się w rwący potok, który zabierał ze sobą wszystko co stało mu na drodze, widok walących się budynków przerażający, a do tego bezsilność ludzka wobec potężnej wody. W związku z tym zwracam się do wszystkich miłośników rowerów o wsparcie dla mieszkańców Bogatyni, sytuacja tam jest naprawdę dramatyczna, samemu dopiero co udało mi się wydostać z tego zniszczonego miasta.
Potrzebne jest naprawdę wszystko. W poniższych linkach podane są sposoby w jakie można wspomóc mieszkańców Bogatyni:

- Zespół Zarządzania Kryzysowego
- Caritas Polska
- PCK

W imieniu mieszkańców Bogatyni
Piotr Stupak

Skutki powodzi z dnia 08.08.10 (autor: Jarosław Włos)

mattik
| 21:19 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj Cokolwiek bym tu napisał nie wiele będzie znaczyć, bo trzeba to przeżyć żeby zrozumieć.. Tragedia!
zyla82
| 08:34 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj No na żywo wyglądało to jeszcze gorzej, jak z minuty na minutę poziom wody podnosił się zabierając ludziom dorobek całego życia. Widziałem zdjęcia od naszych południowych sąsiadów, tam również ulewy spustoszyły wiele miejscowości. Tam również jest dramatyczna sytuacja. Minie wiele miesięcy jak nie lat, nim Bogatynia stanie na nogi. Ae życie pomału wraca do normalności, jeśli takie życie można nazwać normalnością, teraz trwa wielkie sprzątanie, a po nim trz będzie odbudować to piękne miasteczko. Dziękuję za wyrazy współczucia.
Kajman
| 22:32 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj Straszne
karla76 | 19:08 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj jedna rzeczka a takie spustoszenie;/
naprawde współczuje....

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejl