h km/h:
Rower:GTek

MASAKRA w Bogatyni

Sobota, 7 sierpnia 2010 · dodano: 07.08.2010 | Komentarze 5

Zdjęcia mówią same za siebie, woda zniszczyła moje rodzinne miasto. Katastrofalnie to wygląda, dobrze że prąd jest. Ale jesteśmy kompletnie odcięci od świata. MASAKRA. Kto może niech pomoże potrzebującym i tym co stracili domy, pewnie nie jedna rodzina będzie potrzebowała pomocy. Konkrety podam później. Skalę zniszczeń można obejrzeć w moim albumie.

Zniszczenia I © zyla82

Zniszczenia II © zyla82

Woda ma potężną siłę! © zyla82

chrisEM
| 21:58 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Bylem wtedy w Leśnej. Przejechałem 500km by wziąć udział w rajdzie rowerowym po Izerach.
Nie zapomnę tej wody. To co działo się w Leśnej było dla mnie wystarczającym szokiem i nie wyobrażam sobie jak to mogło wyglądać się w Bogatyni. Ja wróciłem na lawecie, ale i tak większe współczucie miałem dla mieszkańców.
Pozdrawiam
niradhara
| 19:03 środa, 11 sierpnia 2010 | linkuj Serdeczne wyrazy współczucia. To wprost nie do wiary, jak szybko woda może zniszczyć miasto i dorobek życia wielu ludzi :(
zyla82
| 07:57 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj Szok to mało powiedziane, właśnie rowerem objechałem najbardziej zniszczone tereny. Widok jak z apokalipsy. Chciałem podjechać do Czech i zobaczyć jak sytuacja wygląda tam, ale niestety droga prowadząca do Hermanic, którą przemierzałem setki razy w pewnym momencie się urywa i dalej nic. Pewnie wiele lat minie nim Bogatynia wstanie na nogi, wiele zabytkowych domów przysłupowych zostało zniszczonych lub też przestało istnieć.
WrocNam
| 05:20 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj Byłem w szoku, jak wczoraj w TVN24 pokazywali co się dzieje w Twojej okolicy. I to, jak słyszałem, przez jedną małą rzekę :-/
gabcio328
| 19:19 sobota, 7 sierpnia 2010 | linkuj Ogromna katastrofa:( szczerze współczuję

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tyrap