Rower:GTek

Do Lasu Siechnickiego

Wtorek, 20 lipca 2010 · dodano: 20.07.2010 | Komentarze 2

Nadeszła nareszcie pogoda taka jaką lubię najbardziej, czyli nie za ciepło nie za zimno. Więc po pracy postanowiłem troszeczkę poszaleć w terenie, tak więc wybrałem się do lasu Siechnickiego. W lesie zorientowałem się, iż popełniłem straszliwy błąd nie pryskając się środkiem komarobójczym, choć szczerze powiedziawszy nie wiem czy to by coś pomogło, bo tylu komarów naraz nie widziałem dawno. No ale w lesie nie tylko komary żyją:
Pocałuj żabkę w łapkę © zyla82

W samym lesie zrobiłem tylko jedną rundkę, a to właśnie przez nieznośne komary, no i niestety ale wciąż po powodzi jakiś nieprzyjemny zapach wisi w powietrzu na tamtych terenach.
Odra - okolice Siechnic © zyla82

W drodze powrotnej podłączyłem się na koło do jakiegoś typa na szosówce i tak robiąc od czasu do czasu zmiany, przez ok 8km z licznika nie schodziliśmy poniżej 30km/h. Muszę przyznać, że dzięki temu wypad mogę zaliczyć do bardzo udanych. Mam nadzieję iż efekty tego przyjdą na Bikemaratonie w Świeradowie w którym zamierzam wystartować.

zyla82
| 17:18 środa, 21 lipca 2010 | linkuj No niby tak, ale zawsze to jakoś na psychikę człowieka działa, że przynajmniej próbował walczyć. Dzisiaj śmiesznie w pracy wyglądałem drapiąc się co chwilę. No ale takie uroki lata. Pozdro
Galen
| 12:37 środa, 21 lipca 2010 | linkuj Myślę, że jak byś się cały w offie wykąpał, to i tak po chwili by to z Tobie w tej temperaturze spłynęło i komary cięły by tak samo :/ Miejmy nadzieję, że zimna będzie mroźna i wytępi trochę to dziadostwo.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miest