Rower:GTek

Rowerem w kaca

Niedziela, 4 lipca 2010 · dodano: 04.07.2010 | Komentarze 0

Po wczorajszym ostrzejszym grillowaniu u znajomych obudziłem się z chaosem w głowie, a do tego okazało się, że cała woda mineralna wyszła, masakra, a człowieka suszy. No ale jakoś przeżyłem, po porannej toalecie postanowiłem, że najlepszym lekiem na kaca będzie nie żaden Ibuprom czy coś w tym stylu a rower. W ten sposób około 11 wybrałem się do znajomych zobaczyć jak wygląda plac wczorajszej bitwy. Wyjątkowo bardzo dobrze mi się jechało przez pierwsze 15km miałem średnią ponad 25km/h. W wysokiej u znajomych uzupełniłem płyny i jak się okazało kilka luk w pamięci. No krótkim gawędzeniu postanowiłem udać się w kierunku Kobierzyc i jeszcze kilku wiosek, gdzie według mapy znajdują się miejsca godne odwiedzenia. Po drodze średnia troszeczkę spadła, a do tego zaczęło słoneczko ostro dawać z nieba. Pierwszym miejsce gdzie zrobiłem chwilę przerwy były Kobierzyce i pałac w którym obecnie znajduje się Urząd Gminy.
Pałac w Kobierzycach © zyla82

Pałac w kobierzycach © zyla82

Z Kobierzyc udałem się do Królikowic zobaczyć tamtejszy dwór:
Dwór barokowy w Królikowicach © zyla82

Kolejnym celem był pałac znajdujący się w oddalonej o kilka kilometrów miejscowości Krzyżowice. W pałacu tym obecnie znajduje się szkoła średnia o profilu hodowli koni, sam pałac otoczony jest dość dużym i pokaźnym parkiem:
Pałac w Krzyżowicach I © zyla82

Pałac w Krzyżowicach II © zyla82

Herb © zyla82

Pałacowa wieża © zyla82

Druciany koń © zyla82

Z Krzyżowic przez Tyniec mały udałem się na Bielany i dalej już znanymi drogami do domu. Kurde, fajnie mi się dzisiaj kręciło. Chyba znalazłem bardzo dobry sposób na walkę z KACEM.