Rower:GTek

Święto Wrocławskiego Rowerzysty

Niedziela, 13 czerwca 2010 · dodano: 13.06.2010 | Komentarze 7

O 11.00 z placu solnego wyruszył wielki przejazd rowerami głównymi ulicami miasta. Nie mogło zabraknąć wśród uczestników, tak szlachetnej inicjatywy, przedstawicieli społeczności BS: Wrocnam i mattik
WrocNam i mattik © zyla82

Agata i Galen:
Nadjechały dwie nutelle © zyla82

BS na solnym © zyla82

Agata i tłum gapiów © zyla82

Z jednym punktów programu, byl konkurs na najlepsze przebranie, tak więc nie mogło zabraknąć indywidualności takich jak Joker (nie wiedziałem że musi wspomagać się izotonikiem):
Joker and soldier © zyla82

Po zrobieniu zdjęcia z "lotu ptaka" wszystkim uczestnikom i krótkim przywitaniu uczestników święta, ruszyliśmy na ulice poblokować trochę ruch i zwrócic uwagę na problemy związane z rowerami we Wrocławiu:
Ale ludzi na rowerach © zyla82

Hmm...czemu stoimy? © zyla82

WrocNam napiera z zawrotną prędkością ponaddźwiękową © zyla82

masa krytyczna © zyla82

Ekipa BS na Wrocławskim Święcie Rowerzysty © zyla82

Na zakończenie przejazdu odbył się bike-piknik, podczas którego można było między innymi, oznakować rower, ale zbyt wiele atrakcji organizatorzy nie przygotowali.
Na bike-pikniku © zyla82

Ale Bania! © zyla82

Po krótkich pogaduchach, udałem się w kierunku domu. Impreza generalnie fajna, szczerze to spodziewałem się mniejszej ilości uczestników, tak więc pozytywnie zaskoczony byłem frekwencją. Oby była jeszcze większa w przyszłym roku. Ekipie BS dzięki za mile spędzony czas.

zyla82
| 16:20 poniedziałek, 14 czerwca 2010 | linkuj tajemniczyjogurt No szkoda, mam nadzieję, że w przyszłym roku dzięki Tobie będzie jeszcze większa frekwencja. Pozdrawiam
adpol Wrocław pozdrawia Szczecin.
Galen Ślepy, a śmiga na rowerze. Chyba bezpieczniejsza będzie jazda na tandemie z Agatą.
JPbike No podobno około 800 rowerzystów było, tak więc całkiem sporo. Pozdrawiam
Galen
| 13:27 poniedziałek, 14 czerwca 2010 | linkuj Kurde w tych nowych okularach wyglądam jak Stevie Wonder.
adpol
| 10:46 poniedziałek, 14 czerwca 2010 | linkuj U nas również odbył się Wielki Przejazd Rowerowy.
Pozdrowienia ze Szczecina :)
zyla82
| 06:27 poniedziałek, 14 czerwca 2010 | linkuj No pocisnąłem ostro dojazd do domu, średnia poniżej 10km/h nie mogła być.
mattik
| 23:23 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj Widzę że średnią dokręciłeś do ponad 11km/h, szaleństwo! ;)
JPbike
| 20:28 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj Ale masa rowerzystów u Was :)
Pozdrowienia z Poznania :)
tajemniczyjogurt
| 15:33 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj szkoda, że mnie nie było, ale koniec roku się zbliża :). W przyszłym roku na pewno się pojawię.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwo