Rower:GTek

Na południe od wrocławia

Niedziela, 23 maja 2010 · dodano: 24.05.2010 | Komentarze 1

Miał być tzw. "dzień warzywka', czyli miałem leżeć i nic kompletnie nie robić, no ale nic z tego nie wyszło. Powarzywowałem do około 14 no i jakoś piękne pogoda za oknem nie dawała mi spokoju, tak więc zapakowałem aparat i mapę do plecaka i wyruszyłem. Jako, że dzień wcześniej jeździłem na północ od Wrocławia, tak więc dla równowagi wybrałem się na południe, jako cel obierając okolice między Oławą, a Strzelinem (szczegóły na mapce). Jak w całej Polsce i w okolicach Wrocławia zrobiło się na polach całkowicie żółto za sprawą rzepaku:

Jadąc na południe, rower płynął a to za sprawą wiatru wiejącego tego dnia z południa, a to oznaczało iż powrót będzie męczący i pod wiatr. No i był. Po drodze starałem się sfotografować co ciekawsze miejsca w mijanych miejscowościach:
Dworek w Sulęcinie:

Kościół w Marszowicach © zyla82

polakowice © zyla82

Gdzie miałem okazję to starałem się pchać na wszelkiego rodzaju mało uczęszczane ścieżki, ktore czasami nie do końca były przejezdne:
trochę blota też było © zyla82

Zalane pole © zyla82

Po zmianie kierunku jazdy, rozpoczęła się prawdziwa walka z wiatrem oraz własnymi słabościami, prędkość średnia zaczęła momentalnie spadać i w nogach było coraz mniej pary, ale gdy dojechałem do miejscowości Turów, jako kibic Turowa Zgorzelec dostałem skrzydeł i już dalsza jazda mimo że pod wiatr poszła mi całkiem sprawnie:
Prawie jak Turów Zgorzelec © zyla82

No i na koniec mapka wypadu: