Rower:GTek

Dokumenta Ciclista + odwołany piknik militarny

Sobota, 22 maja 2010 · dodano: 23.05.2010 | Komentarze 3

Parę dni temu na forum bikstats pojawił się wpis kolegi WrocNam o planowanym sobotnim wypadzie w towarzystwie wrocławskiej społeczności bikestats, bez chwili wahania również potwierdziłem swój udział. W sobotę pod pomnikiem Fredry zjawiła się tylko trója rowerzystów, wspomniany Michał, Piotrek oraz Ja. Plan był aby pojechać na Piknik militarny do Rakowa, a później powrót na Wyspę Słodową aby pstryknąć fotkę w ramach projektu Dokumenta-Ciclista który tego dnia zawitał do Wrocławia. Plan udał się w połowie, gdyż okazało się, że Piknik militarny ze względu na sytuację powodziową we Wrocławiu i okolicach został przeniesiony na inny termin. No ale nie przeszkodziło nam to w miłym spędzeniu. Tak więc wybraliśmy się w kierunku Wzgórz Trzebnickich, był to mój pierwszy kontakt z tymi terenami, no i muszę przyznać, że bardzo pozytywny. Pewnie niedługo tam znów zawitam. Po kilkudziesięciu kilometrach jazdy trafiliśmy na pałac w miejscowości Szczodre:
Pałac w Szchodre © zyla82

WrocNam i Młynarz © zyla82

Żyła82 fotografuje © WrocNam

Następnym przystankiem na trasie był nowy krasnal ustawiony przy Krajowym Rejestrze Długów, oczywiście każdy z nas go obfocił po swojemu, Młynarz w akcji:
Młynarz foci krasnala © zyla82

Nowy Krasnal © zyla82

Przy okazji rozdziewiczony został 50m odcinek nowego asfaltu na ul. Armii Ludowej, oponki aż się topiły na świeżutkim i jeszcze gorącym asfalcie.
Oczywiście opis wypadu bez wspominania o powodzi to nie opis, tak więc poniżej kilka zdjęć:
Pomagają wszyscy © zyla82

WrocNam i most grunwaldzki © zyla82

Dużo wody © zyla82

W końcu dotarliśmy na Wyspę Słodową, gdzie trwała już Dokumenta Cyclista, tak więc pstryknęliśmy fotki:
Akcja Dokumenta Ciclista © zyla82

Dokumenta Ciclista Młynarz © zyla82

Żyła82 dla potomnych © WrocNam

Po fotkach udaliśmy się na zasłużonego browara do Parku:
Odpoczynek przy piwku © zyla82

Wypad świetny, poznałem dwójkę bikestatowiczów, mam nadzieję na większą ilość wspólnych integracyjnych wypadów.