Rower:GTek

Przejazd na Hallera/Powstańców

Czwartek, 20 maja 2010 · dodano: 20.05.2010 | Komentarze 3

Po pracy nawet niebieskie niebo ujawniło się moim oczom, tak więc wsiadłem na rower i pognałem przed siebie, a dokładnie obczaić nowy przejazd rowerowy na skrzyżowaniu Hallera i Powstańców Śląskich. Do tej pory przejazd rowerem tego skrzyżowania zajmował wieki, teraz to nawet z tramwajem można się pościgać.

No i te malutkie światła dla rowerów, rewelacja!

Dalej pognałem w kierunku krzyków, zatrzymując się na chwilę przy stłuczce przy wyjeździe z Lidla, jak można nie zauważyć nadjeżdżającego tramwaju, no ale nie każdy umie jeździć po mieście a zwłaszcza w towarzystwie stalowych maszyn na szynach.

Później do Parku Grabiszyńskiego i dalej w kierunku domu z przystankiem na przyblokowym boisku w celu pogrania w kosza z kumplami, ogólnie dzień spędzony aktywnie.

zyla82
| 20:24 czwartek, 20 maja 2010 | linkuj No fajna, tylko czemu tak późno? Przecież to nie było trudne, namalować pas i dać sygnalizację! Jedzie tramwaj-> jadą rowery, banalna sprawa. No ale jak to w Polsce do wszystkiego trzeba tysiące papierów. A pierwotna inwestycja to nie inwestycja jak jest idealna, zawsze muszą być poprawki. No ale najważniejsze, że idzie na lepsze.
WrocNam
| 20:13 czwartek, 20 maja 2010 | linkuj Wreszcie się udała jakaś rowerowa inwestycja. :-D
Dynio
| 20:05 czwartek, 20 maja 2010 | linkuj Fiu fiu przejazd niczego sobie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wkeoc