Rower:GTek

Do smolca

Sobota, 17 kwietnia 2010 · dodano: 17.04.2010 | Komentarze 1

Dzisiaj udało mi się namówić kumpla Marcina na wspólna jazdę, jednakże dla niego było to pierwsze spotkanie w tym roku z dwoma kółkami, tak więc i tempo i dystans nie jest powalający. Postanowiliśmy wybrać się odwiedzić Sławka na Nowym Dworze, telefon do niego, nie odbiera (pomyśleliśmy, że sam penie śmiga), ale co tam jedziemy. Po drodze z Gaju na Nowy Dwór zaliczamy chyba wszystkie możliwe po drodze parki i wały przy Ślęży. Mówi się, że jednym z symboli Wrocławia są krasnale, jednak inne stworzenia i to większe tez można spotkać:

Marcin mimo braków kondycyjnych ostro napierał na wałach:

Pomnik Żołnierzy Polskich obok Parku Grabiszyńskiego:

W momencie wjazdu na osiedle Sławka, Marcin dostaje telefon od niego z informacją, że Sławek śmiga sobie właśnie w okolicach Milicza przygotowując się do przyszłotygodniowego maratonu w Trzebnicy (powodzenia). A propos też muszę się zmobilizować na Bikemaraton i przygotować formę. Z Nowego Dworu udaliśmy się przez Smolec i Mokronos w kierunku Wrocławia, a później już przez parki na osiedle. Oby więcej takich przyjemnych dni było.