Rower:GTek

Wzdłuż odry na Mokry Dwór

Wtorek, 30 marca 2010 · dodano: 30.03.2010 | Komentarze 2

Pogoda dzisiaj dopisywała, tak więc nie było sensu siedzieć w domu, ale wykorzystać pogodę i wybrać się pojeździć coś. Zwłaszcza że od niedzieli po po południu doszła 1h gratis świecenia słońca. Po powrocie z pracy, szybko ugotowałem spagetti na obiad, a po skonsumowaniu go wybrałem się w tereny gdzie jeszcze nigdy nie byłem, czyli w kierunku Mokrego Dworu. Tereny piękne, szkoda tylko że, po większości terenów nie można jeździć gdyż są to tereny wodonośne, z których to mamy wodę w kranie. Mimo to warto będzie wybrac się w te tereny jeszcze raz.
Po drodze spotkać można i Don Kichota:

Odra w okolicach Trestna:

Mapka:

zyla82
| 19:59 wtorek, 30 marca 2010 | linkuj Nie ma co czasu marnować, gdybym 1h czekał to już prawie ciemno by się robiło. A wtedy to już dupa z jazdy!
michalkobis
| 19:52 wtorek, 30 marca 2010 | linkuj Obywatelu! Po obiedzie (posiłku) należy dać odpocząć organizmowi minimum 1h. W tym czasie nie należy wykonywać ćwiczeń i prac fizycznych. To jest czas potrzebny wątrobie i innym organom na przetworzenie tego co zjadłeś. Oj niezdrowo Żyła ;-)
Pozdrawiam!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ocztw