Rower:GTek

Park Południowy po pracy

Czwartek, 18 marca 2010 · dodano: 18.03.2010 | Komentarze 2

Szkoda by było nie skorzystać z tak pięknej pogody jaka dzisiaj w końcu nastąpiła, widać iż wiosna idzie dużymi krokami. Mimo korków przed mostem grunwaldzkim udało mi się dostać o sensownej godzinie do domu. Tak więc postanowiłem czy prędzej wsiąść na rower i przejechać się choć kawałek. Tak więc wybrałem się na krótka przejażdżkę do Parku Południowego, w którym to zima jeszcze nie odpuściła:

po drodze zaliczyłem też zachód słońca nad zajezdnią tramwajową Gaj:

a także mijałem Wieżę Ciśnień:

Później odwiedziłem kumpla ze studiów i tak skończył się dzień popijając złocisty napój.

zyla82
| 06:54 piątek, 19 marca 2010 | linkuj No teraz zmianiła wieża przeznaczenie, obecnie mieści się tam restauracja. Co do wrocławskiej wersji Włądcy Pierścieni to pewnie jeszcze wiele takich ciekawych budynkow by się znalazło i to zapewne nie tylko we Wrocławiu. Pozdrawiam
pietrek
| 22:45 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj Wieża niesamowita.Można by ją wykożystać w jakiejś Wrocławskiej wersji Władcy pierścieni;)Dawne budowle niebyły tylko funkcjonalne ale też cieszyły oko.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciame