Rower:GTek

Ze znajomymi na piwko do Czech

Niedziela, 20 września 2009 · dodano: 20.09.2009 | Komentarze 2

Już miałem zbierać się do wyjazdu, gdy zadzwoniła koleżanka z propozycją wspólnego wypadu na rowerach na piwko do pobliskich Czech. Po chwili już na wypad zapowiedziało się 6 osób. I tak o godzinie 14 wyruszyliśmy przez hałdy w kierunku Wigancic (wysiedlonej kilka lat temu wioski), skąd udaliśmy się przez Visniovą w kierunku Frydlantu. W miejscowości tej zrobiliśmy sobie małą przerwę na lody z czeskiego supermarketu. Kolejnym celem była gospoda w Hermanicach, do której to zmierzaliśmy w celu skonsumowania złotego napoju, a jako że droga prowadziła z początku bardzo stromym podjazdem, to na szczycie czekaliśmy na znajome, które już osłabione poprzednimi podjazdami i już przejechanymi kilometrami postanowiły poplotkować i podprowadzić rowery na szczyt. Po wypiciu dwóch browarków udaliśmy się już w kierunku Bogatyni.

Ciekawa promocja na "świeże" mleko (dziwny mają ten język):

Nie wszędzie się da podjechać, podprowadzanie Agaty i Nataszy:

U celu wycieczki:

michalkobis
| 17:08 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Widoczne na środkowym zdjęciu koleżanki jak i na dolnym pijące piwo (to im w tej całej wycieczce wychodziło najlepiej) - oczywiście żartuje można powiedzieć, że dawały sobie bardzo dobrze radę i były bardzo dzielne.
Gratuluje Natce i Agacie - świetna praca nogami ;-)
Żółw | 20:43 niedziela, 20 września 2009 | linkuj He he he na tym zdjęciu ujęta jest tylko końcówka potworne długiej i stromej górki :)
Ale pomijając te drobne przeszkody ;) dobrze zorganizowana wycieczka :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iataz