Rower:GTek

Rajd energetyków Turowa 2009

Sobota, 22 sierpnia 2009 · dodano: 24.08.2009 | Komentarze 2

Już po raz szósty odbył się rowerowy rajd energetyków Turowa, choć dla mnie był to pierwszy raz. W tym roku meta rajdu znajdowała się nad jeziorem Witka, natomiast start odbył się z dwóch miejscowości, Bogatynia i Zgorzelec. Każdy z uczestników rajdu mógł sobie wybrać trasę krótszą bądź też dłuższą, oczywiście ze znajomymi pojechaliśmy dłuższą trasą, która wiodła z Bogatyni do styku trzech granic, a następnie wzdłuż Nysy Łużyckiej ścieżką rowerową po niemieckiej stronie udałem się do Ostritz, gdzie spotkałem dwójkę znajomych i już z nimi zmieniłem nieco trasę i poprzez Radomierzyce udaliśmy się na Witkę, gdzie czekały już na nas kiełbaski, bigos i inne smakołyki pod postacią złotego napoju. Warto wspomnieć, iż każdy z uczestników rajdu został na mecie obdarowany plecakiem rowerowym, na pewno się przyda :) Po chwili odpoczynku większość uczestników rajdu udała się do domu, natomiast ja ze znajomymi zostaliśmy w wynajętym domku w celu kontynuowania spożywania napojów wyskokowych.