Rower:

Hejnice - Góry Izerskie

Sobota, 1 sierpnia 2009 · dodano: 02.08.2009 | Komentarze 0

Z powodu upału jaki panował z Michałem postanowiliśmy opóźnić trochę nasz wypad do Hejnic i dalej w góry izerskie i tak wyruszyliśmy ok. 16 w kierunku czech mimo, że żar słoneczny dalej lał się z nieba. No ale wraz z rosnącą liczbą kilometrów na liczniku spadała temperatura powietrza. Po dotarciu do Hejnic, gdzie zrobiliśmy krótki odpoczynek oraz pstryknąłem kilka fotek katedry, udaliśmy się do Ferdninandowa w którym to znajduję się miejsce gdzie rozpoczynają się szlaki rowerowe po Górach Izerskich i tak łupem naszym padł niebieski szlak prowadzący do Oldrichova a dalej do Mniska. Szlak bardzo przyjemny w lesie bukowym z pięknymi widokami. Po wyjechaniu z Gór Izerskich od miejscowości Mnisek czekał na nas kilkukilometrowy podjazd do Albrechtic, skąd już na zakończenie i odpoczynek w nagrodę czekał nas prawie 10Km zjazd w kierunku Bogatyni.
Kościół w Hejnicach:

Malowidła w kościele:

Z kobim w górach izerskich: