Podjazdy:350 m

Lake Manchester Loop

Niedziela, 24 lutego 2019 · dodano: 24.02.2019 | Komentarze 0

W Australii już popołudnie, a ja z Wojtkiem jesteśmy już po porannej przejażdżce do okoła Lake Manchester. Jest to sztuczne jezioro powstałe w 1916 roku, a zmodernizowane w 2008. Pojemość jeziora to 26217 milionów litrów, a na dzień dzisiejszy jezioro jest wypełnione w 96,6%. Jezior to znajduje się około 35 minut jazdy samochodem, tak więc wybyliśmy ze Springfield Lakes chwilę po godzinie 7. Temperatura dzisiaj do jazdy była idealna, w samochodzie pokazywało 28 stopni. Już dawno nie było tak przyjemnie, ostatnio tylko upały i czekanie na deszcz.
Jak się okazało trasa była wymagająca z kilkoma stromymi podjazdami rzędu 30% nachylenia, mnie te podjazdy przerosły jednak Wojtek nie dawał za wygraną i ostro pedałował pod górę. Trasa w koło jeziora służy nie tylko rowerzystą ale również pieszym i miłośnikom koni, z tego względu na trasie można spotkać wiele niespodzianek pozostawiony po koniach :) Kilka fotek z tej jazdy poniżej: