Rower:

Wypad do Sandgate

Niedziela, 8 marca 2009 · dodano: 08.03.2009 | Komentarze 4

Kumplowi padł komp, po reinstalacji systemu okazało się że, żaden z nas nie ma Offica, w tym celu wybraliśmy się rowerami do kolegi w Sandgate, dzielnicy Brisbane oddalonej o około 20km od centrum. Jako że ani ja ani Maciek nie przepadamy za jazdą po ulicach miasta, więc obmyśliliśmy trasę która prawie w całości przebiegała ścieżkami rowerowymi. Dodatkowo musiałem się najpierw dostać do Southbank, ale droga przez St Lucia nie była zła.
Most w St Lucia © zyla82

Przez city przejechaliśmy część trasy ścieżką rowerową wzdłuż rzeki.
City oraz Story Bridge © zyla82

Po zjechaniu ze ścieżki wzdłuż rzeki, pokonaliśmy kilkanaście kilometrów po asfatlach, po czym znowu wjechaliśmy na ścieżkę rowerową.
Moreton Bay Cycleway © zyla82

Ścieżka rowerowa w Australii © zyla82

I jej pająki © zyla82

Ja © zyla82

Ocean w tle © zyla82

Po dojechaniu okazało się, że u kumpla będzie imprezka tak więc zostaliśmy. A następnego dnia był powrót ale już pociągiem do Inddroopily, a dalej 5 km do domu.
Więcej zdjęć na blogu u Maćka

P.S Mała ciekawostka z dzisiejszej australijskiej gazety